Wednesday, September 2, 2009

[UPDATE]

.AKU SEDANG MENG'UPDATE' BLOG INI.

okey dah. xde idea dah nk tulis ape.hehe.
eh, ada2.. nak cerita je..
2,3 mggu sblum ini, aku telah mengalami konflik dlmn diri yg agk dahsyat tetapi cool jgk la..
sepnjg2 time tu aku asyik berlari, berlari dan berlari
lari dari memikirkan pa yg aku patut fikirkan
lari dari buat apa yg aku patut buat
lari dari segalanya...
PLEASE LEAVE ME ALONE!!

erk..itu jgn pecaya kata2 itu
hanya lahir dari emosi yg tidak stabil shja..
huhuhuuu

ONE DAY U'LL KNOW WHAT TRUE FRENS REALLY ARE..
really?still have to wait that 'one day'???
that 'one day' always make me 'sick'!
huh, sabo2.apehal ko emosi lagi nih?
geram3.
aku tidak dapat menahan kesabaran ini lagi.
sabo2.bulan pose ni kan...
okeh2.. nasib baik pose..kalo tak..aku langgar je lipas2 tu ngan unta aku.
unta tol! brani lipas tu ganggu ibu jari kaki aku!

erk, mengarut sudah ni..tanda2 BURNOUT nih..
asyik bermonolog je.ape nak jadi ntah.

dan..mlm sblm hari smlm berakhir dgn..err..
xde pengakhiran sbb aku xtido mlm.huhu.insomnia lg.
but..pagi tu, mud aku sedikit berubah. thanks kpda penghantar2 msej trsebut.

Slm Ramadhan. Mg Allah tempatkan Wani d tempat yg selayaknya Wani dpt dan dberkati rezeki serta ilmu yg Wani perolehi. Amin. Bljr sungguh2 Wani. Slmt berkuliah. :)

sent : 1-09-2009, 06:27:02

hurm..mula2 baca, terus je aku tgk kaki aku, kot2 da xjejak ke bumi ke..huhu.
Alhamdulillah, masih bernafas dn dberi ksmpatan utk menebus keslhn2 lalu.
hehe :p
penghantar ni bknla kawan rapat yg da kenal berkurun lamanya. baru sgt kenal.

Ya Allah, wanita yg membaca ini adalah wanita yg cantik, kuat, sabar, & sy menyayanginya. Tolong & tingkatkan kehidupannya. begitupun jika dia melangkah, selamatkan dia. Amin

sent : 1-09-2009, 09:34:47

cam lebih kurg je bunyinya.skali lg mnyebabkn aku mencubit tgn aku sndri. betul ke aku masih hidup ni??ahaha..ok2, aku tau ayt mesej tu terlalu bgus kalo nk dbandingkn ngan aku.huhu.
yg bagi ni..org yg sgt teramat rapat ngan aku. da macam kakak sendiri da. org yg tau setiap inci perjalanan hidup aku..huhu..terharu..

pelik.xfaham.konfius.

TRUE FRENS???HAHAHAAA












1 comment:

DYL said...

erk..???siapa itu..??

my little bro n sis