Monday, June 22, 2009

KE'HEALTHY'AN

salam.

lma xjmpa.ada kursus jumaat smpai ahd.so xdapekle nk mengontact sape2.kerna fon telah dirmpas slma 3 ari.sob sob..sedey...


arini da kmbali brtugas smla kat opis nih.agk boring.sbb xada org utk dibuat kelakar.busan.n lagi, bdn terasa sgt sgt sgt teramat xlarat.sakit kapla dn sakit badan jua. mau brjalan dn juga mengangkat tgn pn terasa susah.apa???oh, bukan lumpuh, sengal saja.lenguh2 badanlah itu.


masa kursus kena buat mcm2.da lma xjoging, jd bila tetiba kna buat yg mcm2 itu, badan m'hadapi culture shock.sgt tershock.tmbh lg, sepnjg 2 hari (48jam), aku hnya menidurkn diri selama 2jam lebey saja.hari kedua aku suda collapse.xmampu berthn lagi.jadi mlm itu jam 8.30 aku suda tido, sehingga jam 4 pagi, aku tetiba shja bgun.mata suda jadi keras, dn tidak mahu lelap lagi.maka aku pn mnuggu waktu subuh.pegi mndi.dn brsiap utk aktiviti hari terakhir tu la.


pg tu buat poco2+chicken dance.agk seronok.tp ini kapla still weng lg.dn brtmbh weng pd jam 9 pg itu.selepas itu aku pn meminta pertolongan dari urusetia utk mghantar ke farmasi.mau cari aku pny ubt la..aku tarak bawak sna sbb aku suda lma tidak kna ini sakit.cari punya cari, tarak ktemu jua ubt itu.jadi aku hentam beli ubt apa saja asalkn sakit kapla ini berkurg.


selepas itu aku terus tarak mud.trak mau makan.mau tidur saja.jam 3 ptg, suda brtolk balik UTM,makanya aku tidur saja sepnjg2 prjlnn itu.smpi di UTM jam 6.30,balik bilik dn terus tidur lagi.tklimt pd mlm itu juga aku tdk larat mau prgi.sgt berat la ini kapla.


dn hari ini, aku rasa suda seperti mau demam.badan suda seram sejuk,sekejap panas sekejap sejuk.sgt berasa tidak sihat.dn tidak ada mud juga.asyik terasa hangin saja.pnt sudah mnyuruh diri sndri brsabar.aku terasa rimas,lemau,sengal,unta,kambing,ayam,itik..dn mcm2 lgla.pening.pening.pening.


sgt xada mud.mud itu suda hilang.suda xada.ada phm ka?hilangla itu.missing in action.haih...


ini entry pun xada mud mau tulis.xada mud mau buat klaka2.

3 comments:

DYL said...

ganbate!cmon3!cheerup!

Kish said...

deeeeh~! da sakit jd x jd la i nak bawak u g mkn abc esok. huhu. wanie, cube bayangkan abc dgn coklat cair... jagung n kacang yg banyak, ade biji2 bali... pergh~ masyuk.... nak ikut x? nak ikut x? nak ikut ke tidakkkkkk?? ha ha ha

@nEQs said...

dill: thanks..huhu.. (-_-)
kish: da dpt da..har har har..

my little bro n sis