Sunday, January 25, 2009

ME N MYFREN

Erm..ni aku copy dr page ct..jgn marah ek ct..syok pulak nk m'jwb soalan ni..harap2 dpt A+++ la..hahaha..jom layannnn... (^_^)

1.Do you think you are hot?

hot?mmg pun..ni tgh hot la ni..ape2 pandang2?? nak kena belasah ke??huahua

2. Upload your favorite picture of you!

Self Confidence Quotes

3) Why do you like that picture?

tak puas ati tuh..sume org nak pksa aku mkn..da aku takleh mkn byk2, nk wat camne kan??wawawa..well..aku actually suka mkn, tp kna kerap la..stp kali mkn amek ckit2 je..n lg satu mybe sbb kadar metabolisma aku yg tinggi, maka kalo aku mkn byk mana pn..berat aku ttp maintain 40-42 kg..

rekod terbaik aku prnh dapat 42 kg le..time cuti baru2 ni..mkn dgn bersungguh2nye kat umh..tp bila balik je utm..nak maintain 40kg pn ssh..lgi la tak tntu jadual makan tu.. bukan aku sngaja, tp aku cuba nk jadikannya sngaja..huhu

paling teruk BMI aku, 16..tu pn hampir2 15 sbnrnya..siap nurse yg check tu cakap, BMI aku da taraf org kat Darfur da..huhu..actually time tu aku xsehat..dkt sebuln gak dmm time tu..tu yg berat bdn turun gler tu..nasib baik xjadi skeleton..haha

4) When was the last time you ate pizza

tak ingat la..rasanya bulan oct 2008 ngan siaw ling..erm..da lupa plak..


5) The last song you listened to?

Kembalikan Indah_ct nurhaliza.. aku mmg suke bangat sama lgu ini..ct menyanyi dgn pnuh perasaan sekali samapikn aku pn terbawa2 dgn perasaanya itu..chewah..bab2 puji ct, serah je kat aku..dah 12 tahun aku jadi peminat setia dia tau..haha..aku letak la lirik lagu tu ek..

setitis airmata gugur ke bumi
menjadi lautan kaca harus ku renangi
di mana kau menghilang kasih ku rindu
biar apapun menghalang
janganlah kau membisu
inikah cinta menghiris jiwa
kau biar hidupku jadi melara
sucikah cinta kau cemar janjinya
bertarung aku dengan sengsara
tak relaku bersedih dihimpit duka
berkaca hati merintih pecah tak ku duga
ingin ku meluahkan segugus rindu
kembalilah keindahan cahaya dihatiku
oh kasih, terbayang kenangn lalu bersamamu
berjanji setia, tak ingin berpisah, berduakan selamanya....


6) What are you doing right now besides this?

baru je abeh mandikan hamster pijo (member gue) n bg diorg makan..comel+manje+nakal budak2 tu..hehe

7) What name would you prefer besides yours?

GEMOK...aku suka prktaan ni dari sekolah lagi selain perkataan "bongek"..haha.. email aku pn aku letak gemok, hamster pn bagi nma gemok, kesmpulannya, apa2 yg gemok, mmg aku suka la...bfren???err...jap eh, kna pikir dlu..hahaha

People To Tag :

1) Along (a.k.a kakakku yg sengal..)
2) Siawling..budak kmpung dr sri aman..)

3) kak dayah (soooo sweettttt)
4) Che CT (kus..haha)
5)
Didi (erk..camne leh termasuk ni)

8) Who is number one?

kakak aku n satu2nya kakak kandung aku..ank sulung dlm family sbb tu dpggil along..beliau bertangggungjawab untuk menjaga 9 adik dibawahnya (termasuk yg ke-4 da meninggal, tp kna jaga jgk la kan>>>maksudnnya ziarah kubur, sedekah Al-Fatihah,Yaasin n doa..:-))

beliau ni sllu je ckp aku sengal la, senget la, bengong la, bodoh la...ape lg ek..dn banyak lagi la cercaan yg dihadiahkan kpd aku tnpa kerelaan aku..huhu..tp bkn sbb dia bnci aku..sbb aku mmg sllu wat lawk bodo ngan dia tnpa mngira masa n tempat..haha..saje je aku nk wat dia hepi..kn?kn? ke ngko rasa terseksa sebenarnya???cuba gtau ckit..tp kalo ko gtau pn mmg aku wat dek je kn..huahua..jd xpyh gtau ar..sng sket aku nk buli ngko..haha

tp walau papepun..i love u lots my sis...ehem..jgn perasan ek..sebabnya aku berkata bgni adlh krna ngko jela SATU2nya yg aku ada..kang ngko ngadu ngan abah kang, susah plak aku nk dapat duit lebih..haha..

p/s: nanti ko puji la aku lbh2 ckit kat abah ek..untung2 abah hadiahkan aku beskal baru..haha

9) Number three is having a relationship with?

uhuk uhuk...erm..kak dayah ni diam2 ubi berisi ni..kalo ade org call je..terus g jauh2..cakap manje2 je..ahaks..nak berhsia lagi eh..xpe2, saya kasi peluang untuk kak dayah..haha..seronoknya kak dayah da ada bfren..sy tumpg gmbira je..haha

10) Say something about number five?

hehe..sensitif ckit ni..didi jgn marah ek..actly ltk nma bdk ni sbb baru je cari pasal ngan beliau..haha..sorila..mmg kalo nk marah, aku marah je dulu..fikirnya kemudian..haha

bdk ni teramatlah friendlynye (aku rase la...) n yg paling menarik adlh wajhnya yg seiras ngan tuttt...haha..xnk gtau kat cni..papepun, prkara ini mmg mngejutkn aku jgk la saat pertama kali tgk beliau..chewah..haha

tp ada misteri gak la bdk ni..aku rase bila dia bercakap tu, suara dia tu menunjukkan yg dia terlalu berahsia..ye ke didi?? ke aku je yg berperasaan bgtu??oh encik didi, bole tlg jawabkn???confius ni..


11) How about number four?

CTtttttttttttttttttttt...gue rindu bangat sama lo jugak...da dapat lom calon bfren utk sahabatmu ini????huhu....seperti yg beliau ceretakn dlm blog beliau..aku mmg suka dgr lagu "sebuah pertemuan_UNIC" time kat dipl dlu..n smpai skrg pn aku suka lg lagu tu..yg tukang tulis lirik, cik CT ni le..kdg2 tgh jalan2 nk cari makan pn kitorg nyanyi lagu ni..fail yg die bagi aku pn ada lagi aku simpan n bawak ke skudai ni..lirik lagu yg die tulis pn still tertampal lagi kat dlm fail tu..huhu..taknak buang sampai bila... (^_^)

kngn yang paling tak leh lupa..sama cm ct gak..stay up sma2, mkn megi n mnum nescafe..pembekal ttp nescafe adlh CT le..aku tumpang bedal je..haha..CT, smpai skrg pn sy still buat cmtu..tapi sorg2 jela..huhu..sedih..

beliau ni berhati lembut+sensitif+kelakar+sempoi+sopan..tu yg aku jd bertambh gila2 tu bila ngan dia..hehe..tp kan..bila aku nangis depan dia, dia akn mnunjukkn wjah simpati, tp kurg berkata2..aku fkir dia xpndai nk memujuk aku d saat itu..haha..betul x CT??ingat lg x saya nangis kat dpn mknn kat bawah pokok dpn blok tu? pastu tiba2 ad sekor kucing dtg melepaskn hajat berhampirn situ n menghilngkn selera mkn kita time tu kn??? haha..xleh lupa la yg tu.. i miss u too...hope to see u..bila2 sy dtg kl nti kita jmpa ek..

12) Who is number two?

siawling..my bestfren..the best i ever had...plng fhm perangai aku..palng tau cmne nak tegur, marah or pujuk aku..org yg aku xsanggup nk gaduh lma2..kalo aku leh xtegur ngan bfren aku sebulan..ngan dia untuk satu minit pn aku da rasa susah gler..mmg la aku lbh pntingkn kawan dari bfren sndri..haha..

skrg ni aku kesian ngan dia sbb asyik berseorngn je..aku dh la asyk busy je skrg ni.sllu je dia kna g kls sorg2,duk dlm kls sorg2,ngantuk sorg2,berangan sorg2..mmg kesian le..nasib baik la dia memahami situasi aku, jadi xle dia merajuk ngan aku..

paling sedih bila stp kali dia kol or msj..soaln pertama adlh.."kamu busy x??"..huhu..rasa cm nk nangis bca msj cmtu..lgila kalo kol..siap dia buat suara sedih lagi..mmg la budak ni suka buat aku terharu..skrg dia asyk kna mkn sorg2..kdg2 mkn megi je..walupn dia xgtau aku..tp aku ttp tau..huhu..sorila geng..ada masa kita kuar main bowling ek..

erm..baru2 ni aku g pasar mlm ngan kak pija..korg tau x bnda cm pedang kontot yang ada lampu mcm2 warna tu?aku belikn dia yg tu la..aku ckp, kalo tgh sedih ke, bosan ke, kalo time tu aku xada..main jela bnda tu..main lawan2 ngan lipas ke..

erm..sebut pasal lipas..bdk ni kalo bilik dia masuk lipas or lebah, mmg dia akn panggil aku..kdg2 da lewat mlm pn dia pnggil jgk suh halaukn..dia nk halau sndri xberani..

so itula serba sedikt pasal org2 yg aku kira kehadirannya amat dihargai dlam hdup aku...huhu..k, samapi di sini sahaja..jmpa lagi dalam celoteh aku yg seterusnya..daa... (^_^)








2 comments:

Anonymous said...

amboi3x....budak kecik ni tau...pecah rahsia kdyh satu blog tau...nak kene piat telinge ni....

Anonymous said...

Pja To Wanie :-


Wahahaha~ kecian nye anda... ngehe, terharu sungguh saya membacenye. huhu. btw, cane leh tersame ni?? saya sgt minat lagu kembalikan indah ... waaaaaa, lagu time putus cinta tu, isk2... sob sob

my little bro n sis