Tuesday, November 11, 2008

aku, geotechnics, statistics dan...

(Selasa, 11 Nov 2008, PSZ UTM)
di kala aku menaip blog ini, lagu Bryan Adams-Plez 4gv me, tgh berkumandang kat telinga aku..
milah siput tol.. ada ke tipu aku cakap dot dot tu ada kat belakang..cuak tol..huhu..
erm..dengan tangan kanan memegang pensil picit Pilot Super Grip 0.5, dan beralaskan buku statistik, dan sambil dgr lagu, dan dalam masa yg sama jugak, tangan kiri aku menaip blog ni..busy giler ah..haha..
esk ada paper geotech eng., tapi aku xde mud plak nk blaja yg tu..tulat plak ada statistik, disebabkan byk lagi xstudy, jd aku amek kptusn nak blaja statistik dlu le..pening la..dah la carry mark hancusss.....riso ni. kang xpasal2 aku kna extend semata2 paper ni...urkh..mintak dijauhkan la...
Ni aku tengah menghitung hari..lagi 6 hari dari sekarang..aku nak mnymbut anniversary aku yg pertama..17 nov..ha, aku takkan lupa la tarikh ni sampai bila2..
ermph...ngantuk,lapar,bosan, dan macam2 lagila perasaan aku di ketika ini.
'im here without u baby, but u still on my lonely mind, i think about u baby, n i dream about u all the time..." hehe..ternyanyi lagu ni, jadi aku tulis le..bestnye tgk org khusyuk blaja..knpa aku x bersemngat cam diorg ha?...ni nak kna curi ckit aura diorg ni..kak dayah ngan milah kat depan aku ni pun sama..sampai je, terus bukak buku, tunduk je ngadap buku tu..
"Everything I know And anywhere I go It gets hard but it won’t take away my love And when the last one falls When it’s all said and done It gets hard but it won’t take away my love"
cheh, jiwang plak..ni bukan jiwang ni..juz luahan perasaan..haha..rindu kat umh la..nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....tensen la duk sini lama2...........................................................................................................

1 comment:

kimsyikin said...

hahaha...rindu gak kat umah....
dh lame kte xblk umahkn????

my little bro n sis