Tuesday, June 16, 2009

EMM..YUMMY YUMMY YUMMY

salam salam salam dan salam perpaduan..
di pagi hari yg indah ini, mata aku msih blum mau lelap.
tau knpa? aku pn tarak tau? byk degil ini mata.
sudah berploh kali suruh tido, tadak mau tido jugak
ish ish ish ish

jadi, oleh kerana ini mata tadak mau tido, ini tgn pun mula gatal la mau tulis dlm ini blog.
sbbnya ini tgn sbntar tadi suda meng'edit' satu gmbar makan..makanan.. kueh la itu..
kueh yg sedap yg ini mulut suka makan dan ini perut beserta tali ususnya suka terima dn proses dan akhirnya ini.........erk..tadak bole bagitau di sini, byk bersifat memalukan la.

di samping itu jugak, ini hati ada berasa sedikit menerima cabaran dari incik...incik apa nmanya..incik...tadak apa la, aku xmau bgtau di sini..nanti incik AHMAD BO marah nanti sama aku. mana bole aku bgtau dlm blog ini bhwa incik AHMAD BO yg punca kpda semua gejala dan perbuatan ini. xbley kan?kan?kan?

ha, bagus2, aku ini sgt menjaga rahasia orgnya..semua org prlu tiru sifat murni aku ini tau..
har har har harun!!
terbersin la pulak aku ini
itu menandanya selesema hamsters yg aku hidapi skrg ini brtambah comei la.
apa pasal comei? ohh..sebab itu budak hamsters kan comei, jadi apa2 brkaitan dengan beliau dn mereka itu dikira comei la.
ada paham ka ini????
xpecaya? tgk ini gmbar..



kenapa ketawa2? butul la itu hamsters byk comei kan?mengapakah???
eh, kesilapan gmbr la ini, igt suda letak itu hamsters pnya gmbr..
ohh..xpa2..small matter..mau tgk gmbar hamsters comei itu, bole tanya sama CIK DILL ini la.
pasal apa..CIK DILL sgt banyak berjuta2 lemon suka sama sy punya budak hamsters itu.
har har har harun!!!
tengok, lagi aku tulis pasal budak2 comei itu, lagi ini bersin bertambah comei..


wah..aku suda banyak lapar la ini.
mau makan la..suda 2 mlm ini aku mkn di..................err..aku tidak pandai mau cakap la..
tidak igt la.
mau tau jugak ka? bole tnya itu CIK DILL lagi la..
aku mmg butul2 tidak igt la..
ish ish ish ish
mau lihat itu gmbar ka???ada..ada...



mungkin incik yg aku rahsiakn nmanya itu sbntar td suda lihat hasil kerja seni aku pula.
mgkin incik itu akn menghadirkan perasaan sombong dlm dirinya..eh, bukan ka? oh, perasaan jeles dlm dirinya trhadap kerjaya ini.
ini butul2 aku buat sndri ni..butulllll...
xpecaya?tolongla pecaya..plez plez plez..

6 comments:

DYL said...

erk..??oh nooo..mne lak dtg gmbr saya nih..??owh3..aiyak~conpius~~ihihi..ooo.. mntg2 sy tdo awl..amik ksmptan..ihuew..yepz2..da tayunk mnyk sme itu incik hams~

aidaNadia said...

heh?! kenapa ini entri manyak kasi gelak sama saya? ahaha~

[BO] said...

erk, pengulas gambar nak bagi komen..

penggunaan warna yang kurang sesuai..warna tulisan menyamai objek, dan gambar terjelir lidah itu tidak sesuai untuk tontonan umum serta perkataan yang digunakan tidak menggunakan ejaan kamus dewan versi ke-lapan..so, kesimpulannya..saya hanya boleh bagi 3 dari 5 bintang..hahaha

@nEQs said...

dill: haha..biasela, ni spy terlatih..sume pergerakan adlh secara rhsia bangat3..hahaha..

nadia: ha..gelak2 lagi..kasi putus itu bulu idong ye..huahua

[BO]: erk,pnjgnye komen..da ada ke kmus dewan edisi 8????xperasan pon?benarkh itu??? 3 bintang pn ok what..bole susun2 letak dlm bilik..har har har harun!!!
oh, terbersin hamsters lagi..huhuhu

Kish said...

Ngeheheh~ leh tahan gak kesengalan anda wanie. semakin lame dlm mpp semakin tahap kesengetan tu mencondong 35 darjah. huhu~!

@nEQs said...

kish: baru tau ke...eheh.. weng weng weng

my little bro n sis