Wednesday, November 5, 2008

hari ini dan semalam

sepatutnya aku tuleh..semalam dan hari ini..tp cam xbest plak..huhu
cite pasal semalam: punyala aku tensen blajo steel design smlm..maka aku pun amek keputusan drastik utk ajk kak dyah n ling g blajo kat psz..bygkn, aku duk kat bilik,aku main game, main ngan ank2 aku yg tersayang tu..buku ckit pun xtengok..hadoih..ape nak buat,t'pksa la tinggalkan tempat persembunyian jap kalo nak pass paper nih..aku g psz dari jam 11 sampaila 5 ptg..then balik, main ngan ank2 aku lg..then g blik kak dayah..rasa cam nak tido, tp xbleh plak..maka aku main game lagila..nak buat cmne kan..laptop depan mata...then mesej2 ngan org..dlm jam 9 camtu baru aku start blaja..sampaila jam 12..then aku da malas..tp ada satu bab lagi x abeh..ngantuk, maka aku knci jam kul 4, tido...
hari ini: dah la paper aku jam 9 pagi..tp xabeh2 lg blaja...nak buat mcmna ni? ah, tawakal je..sape suruh main2 kan????masa tengok soaln tu, cam yakin je nak buat..bila start buat....cam yakin jugak..tp masa plak xcukup..ada ke aku wat design beam sampai sejam lebih...tinggal lagi sejam setengah nak design utk column n truss...banyak tu..apa lg, aku cpt2 la wat column plak..pun dekat sejam, xsiap2 lagi..lambat plak aku nak belek2 BS tu..haih, buang masa betul..lg 20 minit nak abeh waktu..baru nk design utk truss..hadoih..mana sempat....cincai2 jela aku jawab..yg penting ada mrkah..da xsempat da nak fikir apa2 lagi..kesimpulannya, aku nak katakan kat sini..paper design aku..hancussssssssssssssssss..sehancus hati aku ni, hancus lagi paper tu...habislah pointer sem ni....huhu..warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

my little bro n sis